Towarzyszący koszulkom meczowym i sprzętowi treningowemu West Hamu logotyp Betway ma w najbliższym czasie zostać zastąpiony emblematem innej firmy. Oznacza to, że po raz pierwszy od blisko 10 lat trykoty piłkarzy Młotów przyozdobione będą w inny sposób, w związku z czym klub rozpoczął poszukiwania chętnych. Jak informuje ExWHUemployee, jednym z kandydatów jest gigantyczna amerykańska korporacja.

Zamiar wprowadzenia modyfikacji w dziedzinie sponsora na koszulkach West Hamu wywołany jest wspólną decyzją 20 zespołów Premier League, które przyjęły rozporządzenie, na mocy którego od sezonu 2025/26 zakazane będzie nanoszenie na stroje logotypy firm bukmacherskich. Więcej o szczegółach tego procesu możecie dowiedzieć się tutaj.

Logo Betway na koszulce meczowej West Hamu

Oliwy do ognia dolała także tocząca się od prawie 1.5 roku afera bukmacherska z udziałem Lucasa Paquety. Zespół jednak zarzeka się, że pomiędzy oboma przedsięwzięciami nie ma żadnego związku.

W minionych tygodniach prace rekrutacyjne na London Stadium nabrały jednak tempa, a do klubowych biur miało już nawet wpłynąć kilka propozycji.

Zgodnie z doniesieniami ExWHUemployee, jednym z najpoważniejszych kandydatów jest Amazon. Dowodzona przez Jeffa Bezosa korporacja rozważa objęcie klubu patronatem jednego ze swoich podwykonawców, a dokładniej mówiąc – Amazon Prime Video.

Władze firmy z amerykańskiego Seattle mają rzekomo mieć w planach zarówno pokrycie swoim logo sprzętu sportowego, jak i przejęcie praw do nazewnictwa London Stadium.

Logo Amazon Prime Video

Zawarcie takiej współpracy byłoby dla West Hamu prawdopodobnie wielkim skokiem finansowym, ale także marketingowym oraz wizerunkowym. Obecna umowa sponsorska z Betway opiewa na 10 milionach funtów rocznie – spekuluje się, że mecenat ze strony Amazon Prime Video byłby wart nawet kilka, kilkanaście razy więcej.

Innymi, potencjalnymi kandydatami pozostają także sklep obuwniczy Foot Locker oraz Coca Cola.