Oficjalne konto West Hamu United na Twitterze przekroczyło wczoraj poziom dwóch milionów obserwujących –  zostało utworzone  29 czerwca 2010 roku. 

Całkowita liczba użytkowników Twittera w Wielkiej Brytanii w 2020 r. wyniosła 16,70 mln.

Młoty – pod względem liczby obserwujących – plasują się na dziewiątym miejscu, spośród wszystkich dwudziestu klubów Premier League.

  1. Manchester United 27 mln obserwujących
  2. Liverpool 18 mln obserwujących
  3. Chelsea 18 mln obserwujących
  4. Arsenal 18 mln obserwujących
  5. Manchester City 10,5 mln obserwujących
  6. Tottenham 6,3 mln obserwujących
  7. Everton 2,5 mln obserwujących
  8. Leicester 2,1 mln obserwujących
  9. West Ham United 2 mln obserwujących
  10. Newcastle 1,7 mln obserwujących
  11. Aston Villa 1,7 mln obserwujących
  12. Southampton 1,4 mln obserwujących
  13. Crystal Palace 1,1 mln obserwujących
  14. Wolverhampton 893 tys. obserwujących
  15. Leeds United 805 tys. obserwujących
  16. Watford 799 tys. obserwujących
  17. Norwich City 786 tys. obserwujących
  18. Burnley 604 tys. obserwujących
  19. Brighton 435 tys. obserwujących
  20. Brentford 217 tys. obserwujących

Aby uczcić ten sukces, klub rozdaje koszulki podpisane przez Declana Rice’a i Mak Noble. Nazwiska szczęśliwców, którzy zostaną uhonorowani takimi prezentami, będą ogłoszone w piątek.