Oficjalne konto West Hamu United na Twitterze przekroczyło wczoraj poziom dwóch milionów obserwujących – zostało utworzone 29 czerwca 2010 roku.
Całkowita liczba użytkowników Twittera w Wielkiej Brytanii w 2020 r. wyniosła 16,70 mln.
Młoty – pod względem liczby obserwujących – plasują się na dziewiątym miejscu, spośród wszystkich dwudziestu klubów Premier League.
- Manchester United 27 mln obserwujących
- Liverpool 18 mln obserwujących
- Chelsea 18 mln obserwujących
- Arsenal 18 mln obserwujących
- Manchester City 10,5 mln obserwujących
- Tottenham 6,3 mln obserwujących
- Everton 2,5 mln obserwujących
- Leicester 2,1 mln obserwujących
- West Ham United 2 mln obserwujących
- Newcastle 1,7 mln obserwujących
- Aston Villa 1,7 mln obserwujących
- Southampton 1,4 mln obserwujących
- Crystal Palace 1,1 mln obserwujących
- Wolverhampton 893 tys. obserwujących
- Leeds United 805 tys. obserwujących
- Watford 799 tys. obserwujących
- Norwich City 786 tys. obserwujących
- Burnley 604 tys. obserwujących
- Brighton 435 tys. obserwujących
- Brentford 217 tys. obserwujących
Aby uczcić ten sukces, klub rozdaje koszulki podpisane przez Declana Rice’a i Mak Noble. Nazwiska szczęśliwców, którzy zostaną uhonorowani takimi prezentami, będą ogłoszone w piątek.