Na oficjalnej stronie klubu ogłoszono podpisanie długoterminowej umowy partnerskiej z globalnym gigantem technologicznym, japońską firmą Ricoh.
Umowa dotyczy wsparcia w obsłudze nowego stadionu Młotów, Queen Elizabeth Olympic Park. Współpraca ta ma zrewolucjonizować obsługę kibiców, oraz podnieść standardy oferowane do tej pory przez West Ham.
ICYMI: The Hammers today announced a new partnership with Ricoh http://t.co/kaZd6wwPXO #WHUFC #COYI pic.twitter.com/xgH3RX5pvK
— West Ham United FC (@whufc_official) wrzesień 10, 2015
Dyrektor handlowy West Hamu Felicity Barnard, powiedziała:
– Jesteśmy absolutnie zachwyceni połączeniem sił z marką tego kalibru. Ricoh posiada bogatą historię i sprawdzoną wiedzę w biznesowym i sportowym sponsoringu. Przede wszystkim, to pozwoli nam poprawić wygodę kibiców i znacznie usprawnił naszą ofertę. Uważamy, że jest to naprawdę ekscytujące partnerstwo dla klubu i nie możemy doczekać się współpracy z Ricoh w nadchodzących latach.
Chas Moloney, dyrektor Marketingu w firmie Ricoh, powiedział:
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z zawiązania współpracy z West Hamem United i cieszymy się na współpracę z nimi.