Większość osób, która wybiera się na mecz, na Upton Park z Polski, udaje się na zakupy do stadionowego sklepiku. Dla wszystkich innych przygotowana jest jego wersja online. Serwis whufc.pl wychodzi z inicjatywą regularnie przeprowadzanych wspólnych zakupów dla kibiców z naszego kraju. Więcej szczegółów poniżej. 

Każdy kibic kupuje pamiątki klubowe – koszulki meczowe, szaliki, kurtki. Dzięki temu Klub pozyskuje dodatkowe źródło dochodu, a my możemy dołożyć cegiełkę do wspólnego finansowania zespołu. Zakupy w sklepie online mają jednak dwie zauważalne wady. Pierwszą z nich jest bardziej ograniczony asortyment, niż w przypadku sklepu stacjonarnego. To właśnie do niego, w pierwszej kolejności, trafiają najnowsze produkty. Jeśli wyprzedawane są one w szybkim tempie, to możemy być pewni, że nie trafią do jego internetowego odpowiednika. Klub chce w ten sposób dać pierwszeństwo zakupu kibicom lokalnym, co jest jak najbardziej zrozumiałym zabiegiem.

Drugą z wad jest koszt wysyłki. W zależności od gabarytów i ciężaru przesyłki wynosi on od kilkunastu do kilkudziesięciu funtów. Z moich osobistych doświadczeń oscyluje on jednak w okolicach 25 funtów. Jest to dość pokaźna kwota, zupełnie nieopłacalna dla pojedynczego kupującego.

Dlatego też, kilkukrotnie w czasie trwania sezonu piłkarskiego na Wyspach, serwis whufc.pl przeprowadzać będzie wspólne zakupy. Poniżej znajduje się kilka najważniejszych pytań i odpowiedzi o wspólnych zakupach.

1. Czy mogę Wam zaufać?

Tak, u nas masz gwarancję, że za wysłane pieniądze dostaniesz produkt, który zamawiasz. Wszystkie dane są do wglądu kupujących. Informacje o zakupie i przesyłce są dostępne na bieżąco.

2. Kiedy odbywają się wspólne zakupy?

Chcemy by wspólne zakupy odbywały się regularnie, 3-4 razy w ciągu sezonu – na początku, gdy pojawia się zupełnie nowy asortyment, przed świętami Bożego Narodzenia, w okresie wyprzedaży (luty/marzec) oraz pod koniec sezonu (jeśli będą osoby chętne).

3. Skąd mam wiedzieć, że przeprowadzacie właśnie wspólne zakupy?

Jeśli śledzisz naszą stronę whufc.pl, profil na Facebooku, konto na Twitterze lub należysz do naszej grupy dyskusyjnej, to na pewno informacja Cię nie ominie.

4. Jak mam się z Wami skontaktować w sprawie zamówienia?

Pisz na e-mail: whufcpl@gmail.com

5. Jak wygląda, krok po kroku, złożenie zamówienia?

Wystarczą trzy kroki:

– napisanie wiadomości do nas ze swoimi danymi i linkami do poszczególnych produktów w sklepie online

– wpłacenie pieniędzy za zamówione produkty

– zapłata za przesyłkę dzieloną z UK i przesyłkę na terenie PL

6. Po jakim czasie przesyłka dotrze z UK do PL?

Od 3 do 7 dni roboczych. Następnie do każdego wysyłane są oddzielne przesyłki poprzez Pocztę Polską.

Poniżej zdjęcie z naszych wspólnych zakupów przeprowadzonych w marcu 2015:

IMG_0788