Na oficjalnej stronie klubu ogłoszono podpisanie długoterminowej umowy partnerskiej z globalnym gigantem technologicznym, japońską firmą Ricoh.

Umowa dotyczy wsparcia w obsłudze nowego stadionu Młotów, Queen Elizabeth Olympic Park. Współpraca ta ma zrewolucjonizować obsługę kibiców, oraz podnieść standardy oferowane do tej pory przez West Ham.

Dyrektor handlowy West Hamu Felicity Barnard, powiedziała:
Jesteśmy absolutnie zachwyceni połączeniem sił z marką tego kalibru. Ricoh posiada bogatą historię i sprawdzoną wiedzę w biznesowym i sportowym sponsoringu. Przede wszystkim, to pozwoli nam poprawić wygodę kibiców i znacznie usprawnił naszą ofertę. Uważamy, że jest to naprawdę ekscytujące partnerstwo dla klubu i nie możemy doczekać się współpracy z Ricoh w nadchodzących latach.

Chas Moloney, dyrektor Marketingu w firmie Ricoh, powiedział:
Jesteśmy bardzo zadowoleni z zawiązania współpracy z West Hamem United i cieszymy się na współpracę z nimi.